לשתות יותר

מאת:

צוות הבלוג

תאריך:

17/3/16

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

מחקרים מראים שגם איבוד של 2% בלבד מנוזלי הגוף במהלך פעילות גופנית, עלול לפגוע בתפקוד התקין של גוף האדם. ביקשנו מכם לשתף אותנו בטיפים שלכם לשתייה נכונה בזמן אימון, וזה מה שעניתם.

חשוב לשתות מים במהלך אימון גופני מים הם המרכיב החשוב ביותר בחיינו. מספיק להזכיר את העובדה, כי שני שלישים ממשקל גוף האדם מורכבים מנוזלים, החיוניים כמעט לכל התפקודים של הגוף ואיבריו השונים, כדי להסביר את חשיבותם. לפיכך, שתיית מים מרובה חשובה מאוד לגוף על מנת לשמור על תפקודו התקין, ללא קשר לשינויים במזג האוויר. חשיבות צריכת המים רק עולה במהלך פעילות גופנית, כאשר מחקרים מראים שגם איבוד של 2% בלבד מנוזלי הגוף בהזעה עלול להביא לדופק מוגבר, חולשה כללית, התייבשות והתכווצויות שרירים – ולפגוע בתפקוד התקין של הגוף. במהלך פעילות שקיימנו החודש בפייסבוק בשיתוף עם סטודיו C, ביקשנו מכם לשתף אותנו: "מה הטיפים שלכם לשתייה נכונה בזמן אימון?". הנה כמה מהטיפים הנבחרים שליקטנו:

בר גבלב:

שותה חצי שעה לפני תחילת האימון וכל חצי שעה, וכדי לא לשכוח שמה לי שעון מעורר בנייד שיזכיר לי... וכמובן מרחיקה אותו כך שכדי להפסיק את הנודניק אני חייבת לגשת פיזית להשהות, לשתות ולחזור לאימון.  

שירן יעקב:

בזמן פעילות גופנית, המטרה לשמור על מאזן נוזלים יציב ולהחזיר את כמות הנוזלים אותה הגוף מאבד. ברור שבמאמצים עולה קצב איבוד הנוזלים של הגוף על אף הירידה בתפוקת השתן, וזאת הודות לקצב ההזעה וקצב נידוף הנוזלים מהריאות שמתגברים. מומלץ לשתות מים:  

מיכל שפרוט:

הטיפ שלי בכך שאני מכינה לקראת האימון בקבוק מים קרים, אך לא קרים מדי. ובכדי לגוון את המים, מוסיפה פלחי לימון או עלי נענע, ואז מקל קינמון. כך גם נעים וגם טעים.

שירי שפיצר:

הטיפ שלי הוא להגיע עם בקבוק מראש מהבית ועם קשית. שמתי לב שאם יש קש בבקבוק - אני שותה יותר. כשעושים ספורט, שותים מים מבר המים של תמי4

שירי רב:

אני שותה במהלך כל היום. בבוקר, לפני האימון, במהלכו ואחריו, והטיפ הכי טוב שסיגלתי לעצמי הוא בקבוק מים צמוד בתיק - כזה שהוא רב פעמי ולא מזיק לסביבה, במשקל קל שיהיה לי נוח להחזיק בשעת אימון ולשים בתיק אחריו. אני מקפידה באימון על בקבוק מים זמין לידי ומדי כמה דקות שותה לגימה. לא במאמץ אלא באופן טבעי - כשזה זמין זה פשוט, קל ומשתלב בחיים וגם בספורט.

שני ישר:

כל 20-15 דקות לשתות 150 עד 200 מ"ל, ויש שינוי בתחושתיות, יותר אנרגיה והתאוששות טובה יותר לגוף.

חגית עצמון-דבורה:

אני ממליצה לשתות מים לפני הפעילות וגם במהלכה. לא להמתין לסיום האימון על מנת לשתות.  אל תשכחו לשתות מים מהתמי 4 שלכם אחרי כל הטיפים הללו לנו רק נותר לקוות שתקפידו על שתייה נכונה בזמן האימון, כמו גם לפניו ואחריו, בלי קשר למזג האוויר – כדי לשמור על הבריאות שלכם. לנוחותכם, אנחנו מציעים לכם להגיע לאימונים עם בקבוקי ה-DRINKOUT שלנו, שתכולתם 600 מ"ל. בקבוקים רב פעמיים בעיצוב ייחודי, שניתן לנקות גם במדיח ולהשתמש בהם שוב ושוב לשתיית המים מבר המים של תמי4.

רוצה את בר המים אצלך בבית? צריך רק להשאיר פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

*אופס, שכחת להכניס את השם שלך
*אופס, שכחת להכניס את הטלפון שלך הזנת טלפון לא תקין
*אופס, שכחת להכניס את האימייל שלך הזנת מייל לא תקין
תודה על פנייתך נציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם
חלה תקלה בשליחת הטופס. אנא נס/י שוב במועד מאוחר יותר.