Water Blog | בלוג המים של תמי 4 - שטראוס מים - מצעד פירות הקיץ הכי בריאים שיש

אוכל ובישול

מאת:

צוות הבלוג

תאריך:

21/7/16

מצעד פירות הקיץ הכי בריאים שיש

הם צבעוניים, יפים, ובעיקר מלאים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חימצון: קבלו את הפירות הלוהטים ביותר של העונה החמה

מה יותר כיף בקיץ מלפרוש מגבת על חוף הים ולמלא אותה בפלסטיקים עם פירות שווים במיוחד? עם כל הכבוד לפירות ההדר של החורף, בעונה החמה יש שפע של פירות מתוקים שגם יכולים להוות תחליף מתוק לשוקולד או לקינוח מסוכר אחר. אז אלו פירות טעימים אך גם בריאים?    

1. אבטיח

הפרי שהכי מזוהה עם הקיץ הוא גם הכי מרווה: אבטיח מכיל יותר מ- 90% מים, וכמו כל המזונות האדומים, גם הוא עשיר בליקופן, שיכול לסייע במניעת סרטן ובהאטת תהליך ההזדקנות. כמו כן, אבטיח עשיר בוויטמין C ובוויטמין B. הידעתם? מקור השילוב בין אבטיח לבולגרית הוא בארצות הבלקן, כשהמטרה היא לאזן את מתיקותו של האבטיח.    

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>

 

2. מנגו

הפרי הטרופי בעל הצבע הכתום העז הוא לא רק טעים, יכול לתרום רבות לתפקוד מערכת העיכול, העיניים והעור. המנגו עשיר בקרוטנואידים, שאחד התפקידים החשובים שלהם זה להפוך לווטימין A בגוף. ויטמין זה אחראי על האלסטיות של העור, ובקיץ הוא חשוב במיוחד שכן הוא יכול לעזור לעור להתגונן מפני השמש. הידעתם? מנגו הוא הרכיב העיקרי בעמבה!    

3. ענבים

בשנים האחרונות נפוצים בארץ יותר ויותר זנים של ענבים, אבל לא משנה באיזה צבע אתם אוהבים את הענבים שלכם, בכולם קיים נוגד חמצון חשוב מאוד הקרוי רזברטרול. יתרונותיו עצומים: הוא יכול להפחית את הסיכוי לחלות בסרטן, למנוע זיהומים ויראליים ואפילו יכול לסייע במניעת אלצהיימר ובהגנה מפני התנוונות תאי עצב! בנוסף, ענבים עשירים בפלאבונים שיכולים להגן על העור מפני הזדקנות. הידעתם? אל תפחדו מהקלוריות: למרות השם שיצא להם כמזון משמין, 30 ענבים מכילים רק 60 קלוריות!    

4. אפרסק

שימו לב: מדובר בפצצת אשלגן לא נורמלית! משום כך הוא מעולה למערכת העיכול, מככב בסדנאות לניקוי רעלים ופועל היטב נגד עצירות. האפרסק עשיר בזרחן, בוויטמין A ובוויטמין C וגם במגנזיום ובחומצה פולית; בקיצור, אפשר להגיד שאפרסק יכול להשפיע לטובה על מראה העור, על המערכת החיסונית ועל תפקוד השרירים. הידעתם? קליפתו המחוספסת של האפרסק הופכת אותו לפרי חזק וחסין מפני פגיעת מזיקים.    

5. דובדבנים

אנחנו מקווים שאת הדובדבנים אתם אוהבים לאכול גם טריים ולא רק כריבה מופלאה! הקטנטנים האלה עשירים בוויטמין C ובאשלגן, כאשר המתוקים עשירים יותר בזרחן ובמגנזיום, והחמוצים בוויטמין A. אם אתם אוהבים את שני הסוגים, כדאי להעדיף את הדובדבנים החמוצים, שכן הם עשירים יותר באנטיאוקסידנטים, שיכולים לסייע במניעת הזדקנות. הידעתם? הדובדבנים נחשבים לפרי בעל רמת סוכר נמוכה במיוחד ולכן הוא מועדף על ידי חולי סוכרת  

רוצה את בר המים אצלך בבית? צריך רק להשאיר פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

*אופס, שכחת להכניס את השם שלך
*אופס, שכחת להכניס את הטלפון שלך הזנת טלפון לא תקין
*אופס, שכחת להכניס את האימייל שלך הזנת מייל לא תקין
תודה על פנייתך נציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם
חלה תקלה בשליחת הטופס. אנא נס/י שוב במועד מאוחר יותר.