Water Blog | בלוג המים של תמי 4 - שטראוס מים - כך תימנעו ממשקל עודף בחג

אוכל ובישול

מאת:

צוות הבלוג

תאריך:

26/3/18

כך תימנעו ממשקל עודף בחג

מצות עם שוקולד, מצות בלי שוקולד, קניידלך, מצברייט, ארוחות משפחתיות כל יומיים, פסח הוא ללא ספק חג עתיר קלוריות שעולה לכל אחד מאיתנו בממוצע, בין 2 ל-3 קילוגרמים. רוצים לשמור על עצמכם מפני המשקל העודף בחג? הנה כמה טיפים ששווה לאמץ

לפני שאתם קוראים את הטיפים שיעזרו לכם לא להשמין במהלך החג, זכרו כי באופן כללי מאוד חשוב להימנע מדיאטות "כסאח". דיאטות קיצוניות בדרך כלל לא צולחות ואף מביאות עימן אכילת יתר כפיצוי. במקום להסתבך עם דיאטות כושלות - פשוט אמצו כמה כללים שיעשו לגוף שלכם טוב:

הרבו בפעילות גופנית

לאחר החג וכמובן במהלכו, השתדלו שלא לוותר על פעילות גופנית. גם כשאוכלים יותר מבדרך כלל, אפשר ״להתקזז״ על הקלוריות העודפות בזכות הוצאת אנרגיה מוגברת, מה שקורה כשאנחנו עושים ספורט

הכינו אוכל מאודה

השתדלו להעדיף שיטות בישול עם מעט שמן, ללא מוצרים מעובדים ועם כמה שיותר רכיבים בעלי ערך תזונתי: ירקות מאודים, בשר או דגים בתנור או על הגריל, בישול בסירי לחץ וכו׳. ידעתם שכל כף שמן מוסיפה לארוחה בממוצע כ-70 קלוריות?

עוד משהו שיעזור לבישול – בר המים תמי4 PRIMO CONNECT, מאפשר הרתחה מרחוק באמצעות הסמארטפון >>

 

היפרדו מהמשקאות הממותקים

זה לא חדש שהקשר בין צריכת משקאות ממותקים להשמנה הוא קשר חזק ומוכח. מעבר לסכנות הבריאותיות להן יכולה להביא שתיית משקאות ממותקים, כמו הגברת הסיכוי להתייבשות, עליה בלחץ הדם, היחלשות העצמות, עייפות ועוד - חשוב לזכור כי ברמת הדיאטה, אם רוצים להיפטר ממשקל עודף כדאי להתחיל קודם כל בהפחתת השתייה הממותקת

נשנשו משהו קליל ובריא

שימו לב כי במהלך החג אנחנו מתרגלים לאכול יותר מבדרך כלל, ולכן הצורך שלנו לאכול יותר במהלך היום גדל בהתאם. כדי לחזור לשגרת תזונה מאוזנת ובריאה, הימנעו מאכילת יתר והיעזרו בפירות כנשנוש בין הארוחות. פירות כארוחות ביניים הם דרך מצוינת לאזן את הנוזלים בגוף, לסייע למערכת העיכול ובעיקר - להתחמק ממזונות כבדים ומשמינים

הקפידו על ארוחות בוקר

לעתים, נדמה שאם דוחים את ארוחת הבוקר יש פחות תיאבון במהלך כל היום. אולם בפועל, ההפך הוא הנכון. מסתבר שאנשים המקפידים על אכילת ארוחת בוקר באופן קבוע, נהנים לרב מחילוף חומרים מהיר שמסייע רבות לתהליכי הורדה במשקל

שתו כמה שיותר מים

הרבו לשתות מים לפני ארוחות החג, במהלכן ובאופן כללי לאורך כל שעות היום. שתיית מים מסייעת לתהליכי העיכול שלנו ומאיצה את פעילות הקיבה, ולפי מחקר שהתבצע באוניברסיטת ברמינגהאם - גם עוזרת לרדת במשקל. המחקר מצא כי שתיית מים לפני ובמהלך האוכל תרמה לנחקרים להוריד בממוצע כ-4 קילו יותר לעומת הנחקרים שלא הרבו לשתות מים

                     

רוצים להגדיל את כמות המים שאתם שותים? התחילו לשתות מים טעימים יותר! עם ברי המים תמי4 תיהנו ממים מרעננים וטעימים לאורך כל שעות היום, מה שיעזור לכם להוריד את המשקל העודף בקלות רבה יותר

חג שמח משטראוס מים! הקליקו כאן ותתחדשו בבר מים תמי4 לקראת האביב >>

 

רוצה את בר המים אצלך בבית? צריך רק להשאיר פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

*אופס, שכחת להכניס את השם שלך
*אופס, שכחת להכניס את הטלפון שלך הזנת טלפון לא תקין
*אופס, שכחת להכניס את האימייל שלך הזנת מייל לא תקין
תודה על פנייתך נציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם
חלה תקלה בשליחת הטופס. אנא נס/י שוב במועד מאוחר יותר.