אוכל ובישול

מאת:

צוות הבלוג

תאריך:

24/8/16

לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר

הילדים חוזרים ללימודים ואתם רוצים שיאכלו בריא גם כשאתם לא לידם, אבל איך עושים את זה? יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם

עכשיו כשהילדים חוזרים לבית הספר, זה הזמן לרענן את כל מה שאנחנו יודעים על הכנת כריכים בריאים. אז איך נדאג שהקטנים שלנו ייהנו מתזונה בריאה ומאוזנת גם מחוץ לבית?  

הכריך: מלחם מלא

על נפלאות החיטה המלאה כבר כולנו יודעים, הבעיה היא שילדים נוטים לא לאהוב לחמי שיפון וכוסמת. הפתרון הוא לגרום להם לאהוב את טעם החיטה המלאה בהדרגה, ולבחור בלחמים שהם "חצי-חצי", כלומר עשויים גם מקמח רגיל וגם מקמח מלא. פתרון נוסף הוא לחמניות מלאות: ילדים אוהבים מאוד לחמניות, וכדאי לנסות סוג אחר סוג ולא להתייאש, עד שתבינו איזו לחמניה מקמח מלא הם מעדיפים.   pic_for_blog30  

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>

   

הממרח: כמה שפחות מתוק

ילדים אוהבים מתוק, ויש מגוון אופציות לממרחים מתוקים שאינם רוויים בסוכר: ממרח תמרים, דבש, סילאן, ריבות ללא תוספת סוכר או ממרחי חלווה מתוקים וביתיים שנמכרים בחנויות הטבע. כמובן שרצוי לגוון את הכריך עם גבינות מדי פעם: גבינה צהובה, גבינה לבנה או קוטג', שמהווים מנת חלבון.   pic_for_blog28  

העגבניות: רחוק מהלחם

אין דרך אלגנטית לומר זאת, אז נגיד פשוט ככה: אתם לא הייתם אוכלים כריך ברוטב עגבניה, נכון? אז למה שהילד יאכל את זה? ירקות מרטיבים את הכריך והופכים אותו לבלתי אכיל, על כן מלפפון חתוך עם שלוש עגבניות שרי – מומלץ לשים בשקית או בקופסה לחוד, ולא בתוך הכריך.   pic_for_blog26  

החטיף: פרי

אם הילד רוצה משהו מתוק בסיום הארוחה או כארוחת ביניים, תמיד אפשר לשים לו פרי בקופסה, ורצוי שלם: ברגע שחותכים את הפרי, מתחיל תהליך של איבוד הוויטמינים. אמנם זה לא קורה מיד, אבל תמיד רצוי לאכול פרי בקליפתו השלמה, והאופציות רבות: תפוח, אגס, ענבים ומה לא?   pic_for_blog32  

השתייה: מים

מכירים את ההורים האלה שממלאים את בקבוק המים בפטל? זה חבל מאוד כי בבקבוק מים, ובכן, צריכים להיות מים. במים אין קלוריות, אין סוכר, ובניגוד למשקאות ממותקים, הם לא גורמים לתחושת צמא אלא להפך: מרווים ומרעננים. בקבוקי drinkout של שטראוס מים הם רב פעמיים, ידידותיים לסביבה וניתנים לשטיפה במדיח. הזמינו עכשיו בקבוק לתחילת שנת הלימודים, והרגילו את הילדים לשתות מים גם בבית הספר. אם בא לכם להשקיע, הוסיפו לבקבוק לימון ונענע – קייצי, מרענן וטעים טעים!    

הווייב: רגוע

ואם בכל זאת הילד החזיר את הכריך מבית הספר, או שבא לו בבקבוק דווקא פטל - בלי לחץ: שבו איתו באופן רגוע וקבלו ביחד איתו החלטה להשתפר בהדרגה, למשל, שהוא מקבל בקבוק פטל רק ביום שישי. זכרו: הדרגה היא מילת המפתח, בעזרתה תוכלו להרגיל את הילדים לאכול נכון ומאוזן. שתהיה לכולנו שנת לימודים בריאה ומוצלחת!   pic_for_blog27

רוצה את בר המים אצלך בבית? צריך רק להשאיר פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

*אופס, שכחת להכניס את השם שלך
*אופס, שכחת להכניס את הטלפון שלך הזנת טלפון לא תקין
*אופס, שכחת להכניס את האימייל שלך הזנת מייל לא תקין
תודה על פנייתך נציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם
חלה תקלה בשליחת הטופס. אנא נס/י שוב במועד מאוחר יותר.