כללי

מאת:

צוות הבלוג

תאריך:

19/6/16

כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת

כמה פעמים אמרתם לעצמכם "ממחר דיאטה"? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולהביא לכם את העצות הכי טובות בשביל הפיגורה הכי הכי

דיאטה היא אחד האתגרים היותר קשים שיש, אבל תתפלאו: אם ננקוט בכמה צעדים פשוטים, נצליח להשיל את הקילוגרמים שהתיישבו עלינו בחורף בקלות יחסית. אז אמנם לא מצורפת תעודת אחריות לכתבה הזאת, אבל מילה שלנו: לא משנה באיזו דיאטה בחרתם – אם תיצמדו לחוקים הבאים, כבר בחודש הבא תרגישו יותר נוח בתוך הג'ינס. שנתחיל?     אכלו 300 קלוריות בבוקר הידעתם? מחקרים מצאו שארוחת בוקר המכילה 300 קלוריות, גורמת לתחושת שובע ומפחיתה פלאים את כמות הנשנושים במהלך היום. האופציות רבות: טורטיה עם ביצה מקושקשת וכף גבינה 5%; 2 פרוסות לחם קל עם חצי אבוקדו וכף גבינה צפתית; או מוזלי מיוגורט 3% עם כפית דבש ושני פירות קטנים חתוכים – כולם יעשו את העבודה וימלאו אתכם באנרגיות להמשך היום.     אל תישקלו פעמיים ביום אם אתם מהאובססיביים שנשקלים מדי שעה עגולה, דעו לכם שלא מדובר בהרגל שעושה טוב לדיאטה, ובטח שלא למוראל. מומחים ממליצים להישקל לא יותר מפעם בשבוע, ביום קבוע (יצא לנו חרוז) ושימו לב: מומלץ לעשות זאת עם היקיצה, לפני ארוחת הבוקר, ובלבוש מינימלי.      

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>

    בחרו בתבונה את הפאסט-פוד שלכם מקובל לחשוב שמזון מהיר לא יכול להשתלב בתפריט דיאטטי, אבל האמת היא שהיום גם מסעדות פאסט-פוד מציעות מנות שמסתדרות יופי עם אורח חיים בריא, צריך רק לדעת לבחור. למשל, במקום המבורגר, העדיפו חזה עוף בגריל. אם בא לכם פיצה, לכו על זו עם הבצק הדק, או על פיצה מקמח מלא שתשביע אתכם יותר. ואם אתם בקטע של פסטה לארוחת הצהריים, ותרו על רוטב שמנת והעדיפו רוטב עגבניות עם המון בזיליקום – גם טעים, גם בריא. וכמובן, היום בכל מזנון אפשר להזמין סלט אישי או ירקות חתוכים בשקית – אם תתחילו את הארוחה עם ירקות, תגלו שאתם יכולים להסתפק במנת חלבון קטנה בהרבה.     שכנעו את הסביבה לתמוך בכם גם אם יש לכם בן זוג שמנמן וקולגות שהם לא בדיוק פרסומת מהלכת לאורח חיים בריא, אתם יכולים לקבוע כמה כללים שיעזרו לכם להמשיך בדיאטה גם בשעות משבר. זה לא יצריך מהם התגייסות גדולה מדי, אבל לכם זה יעזור מאוד אם למשל בן הזוג יידע שמעכשיו אסור לו לעבור במאפייה בדרך הביתה כי לחמים ובורקסים הם מחוץ לתחום. ובעבודה אפשר לבקש להזמין לישיבות פלטות ירקות במקום קרואסונים, ולמלא את המטבח במקלות גזר במקום בעוגיות. נסו ותיהנו.     הפחיתו את צריכת המלח זאת לא סתם עצה, זו דרך חיים שתעזור לכם להיות רעבים פחות ושבעים יותר: נכון שתמיד אחרי סושי בא לכם לשתות ליטר מים? אתם לא לבד: אוכל סיני עתיר בנתרן, וכמויות גדולות מדי ממנו משבשות את מערך הנוזלים בגוף ועל כן מגבירות תחושת צמא. לא מדברים על זה מספיק, אבל האמת היא שנתרן, שהוא אחד ממרכיבי המלח, הוא האויב מספר אחת של כל דיאטה: צריכה מרובה ממנו גורמת לאגירת נוזלים ולתחושת נפיחות. כמו כן, המלח ידוע כמגביר תחושת רעב.     הקפידו על שנת לילה כשישנים פחות משבע שעות בלילה – מתחשק לא רק לדקור מישהו בבוקר, אלא גם לאכול בלי חשבון. הסיבה: שינה לא מספקת גורמת לחוסר בייצור ההורמון לפטין, שממלא תפקיד חשוב במנגנון הרעב והשובע. אז שבע שעות שינה בלילה בבקשה – רצוי אפילו שמונה – והמשקל יודה לכם.     שתו הרבה מים שתיית מים חשובה בכל מקרה, אבל כשרוצים להפחית במשקל כדאי להקפיד במיוחד. שתייה מספקת עוזרת לגוף בתהליך שריפת השומן, ואף מחדדת את מנגנון הרעב והשובע: מסתבר שתחושת הצמא יכולה לתעתע, ופעמים רבות אנחנו חושבים שאנחנו רעבים, אבל בעצם אנו צמאים. ההמלצה היא לשתות בין 8 ל- 10 כוסות ביום, ובזמן דיאטה מומחים ממליצים להתחיל כל ארוחה בשתיית שתי כוסות מים. כמובן שאפשר לגוון ולהוסיף למים פירות, לימונים או תבלינים כמו נענע ולואיזה. בהצלחה!  

רוצה את בר המים אצלך בבית? צריך רק להשאיר פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

*אופס, שכחת להכניס את השם שלך
*אופס, שכחת להכניס את הטלפון שלך הזנת טלפון לא תקין
*אופס, שכחת להכניס את האימייל שלך הזנת מייל לא תקין
תודה על פנייתך נציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם
חלה תקלה בשליחת הטופס. אנא נס/י שוב במועד מאוחר יותר.