כללי

מאת:

צוות הבלוג

תאריך:

13/6/16

שירות לקוחות – הדור הבא

רגע לפני הקיץ, אנחנו כאן כדי לעשות לכם חיים קלים בימים החמים. בעזרת המוקד הדיגיטלי של שטראוס מים תוכלו לבצע שלל פעולות בלחיצת כפתור, ולחסוך זמן, כסף ועצבים. לרוויה!

מי לא מכיר את הרגע הזה שבו הגיע הזמן להחליף מסנן לבר המים תמי4? או לתאם ביקור טכנאי או שאולי החלטתם לעשות סדר בחשבונות ואתם רוצים לעקוב אחרי החשבוניות או לעדכן כתובת חדשה? שלא לדבר על צ'אט מלב אל לב עם נציג שירות אמפתי?   במוקד הדיגיטלי של שטראוס מים תוכלו, בנוסף לכל אלה, גם לעקוב אחרי סטטוס המשלוחים, לעדכן אמצעי תשלום, להתעדכן בהטבות השונות בהתאם למסלול השירות, ועוד. הרעיון הוא שכל המידע האישי שלכם ומגוון השירותים שאתם צריכים לבר המים שלכם ירוכז במקום אחד, ללא צורך בהרשמה; תארו לעצמכם שאפשר לעשות את כל זה בלחיצת כפתור, בלי לבזבז זמן על המתנה או אפילו על חיוג!   כחלק מהשירותים, ניתן להזמין טכנאי ממש בלחיצת כפתור, ואפילו לבחור את היום והשעה שנוחה לכם. ואם מדובר בתקלה פשוטה מאוד, תוכלו לתקן אותה בעצמכם, באמצעות סרטוני הדרכה נוחים למשתמש וזמינים כל העת במוקד שלנו. במקביל, ועל מנת לשפר את השירות, החל מחודש יוני אנחנו מאפשרים לכם לתאם טכנאי עד השעה 21:00 בערב, זאת לאחר שביצענו סקרים בקרב לקוחותינו וראינו שאלה השעות המועדפות עליהם.   אנחנו לא רוצים להישמע דרמטיים, אבל את פלטפורמת השירותים הדיגיטליים של שטראוס מים אפשר להגדיר במילה אחת: מדהים! אפשר לקבל שירות בכל רגע נתון, במרחק של קליק אחד, ואנחנו בהחלט חושבים שהגיע הזמן להכיר לכם את המוקד הדיגיטלי של תמי4 - כמובן, בהנחה שאתם לקוחות שלנו – אנחנו מודים שיהיה לנו עצוב לשמוע שלא.   אז מה חשוב לדעת על המוקד הדיגיטלי של תמי4? קחו שלוק מים ותנשמו עמוק, הנה אנחנו מתחילים:   השירות: כל פנייה מטופלת בשבע עיניים מרגע שמתקבלת פנייה של אחד הלקוחות, אם באמצעות הטלפון, המוקד או הפייסבוק – אנחנו עושים הכל כדי לפתור את הבעיה ולתת את השירות הטוב ביותר. אנחנו עוקבים בתשומת לב רבה אחרי הודעות שאתם משאירים בעמוד הפייסבוק שלנו; הלקוחות שלנו מככבים בישיבות הצוות שלנו כדי שכולכם תוכלו להמשיך לשתות מים איכותיים בלחיצת כפתור, ללא תקלות.   8779_5432_tami4_digital_epicenter_bnr_660x271   האחריות: אצלכם בנייד מי צריך תעודת אחריות במעטפה אם אפשר להיכנס למוקד הדיגיטלי ולראות שם תעודת אחריות יצרן ותעודת אחריות לשירות? במסגרת מסלול השירות של תמי4 אתם יכולים לראות את הכל מיידית ובלי שום בעיה.     היעילות: הטכנאי יודע הכל הטכנאים שלנו יודעים מה אתם צריכים עוד לפני שהם יוצאים לדרך! המערכות הממוחשבות של שטראוס מים מעדכנות את הטכנאי באופן אוטומטי, כדי להגיע למצב של אפס תקלות. כך, הטכנאים מגיעים לביתכם כשהם מצוידים בכל הדרוש, כדי שתהיו סופר מרוצים. כמו כן, כל מידע על שירות קודם נשמר במערכת, כדי לשמור על טיפול רציף ויעיל.   Location_002_soda_white_a_final   הטכנולוגיה: ניכרת גם בברי המים כמובן שהדיגיטליות של שטראוס מים ניכרת גם בברי מים: בר המים תמי4 Bubble Bar מצויד במסך טאץ', לנוחות מקסימלית. כדאי להכיר גם את בר המים, תמי4 Primo; מדובר בבר מים קומפקטי ואלגנטי שנחשב לבר המים המתקדם בעולם מבחינה טכנולוגית.   אנחנו לא יודעים אם אתם זוכרים, אבל פעם, ממש מזמן, כשאמרו "תמי4" התכוונו לברז דקיק שמותקן ליד הכיור ומשמש כמעין מערכת ביתית לטיהור מים. היום אנחנו כבר מדברים על ברי מים חדשניים שמציעים מים איכותיים, קרים, רותחים או בטמפרטורת החדר. ואם זה לא מספיק, דעו שגם כאן אנחנו חוסכים לכם זמן: זמן הרתיחה של המכשיר הולך ומתקצר, כך שאנחנו לא רוצים לבאס, אבל אם אתם עדיין מרתיחים את הקומקום לפני כל כוס קפה - ובכן, חבל על הזמן שלכם.     העיצוב: מינימליסטי ומעודכן דיגיטליות זה חדשנות, וחדשנות מבחינתנו ניכרת גם בעיצוב: אם אתם רוצים מטבח מעודכן, הבר של תמי4 יעשה את העבודה. הברים החדשים שלנו מעוצבים בסגנון מינימליסטי, ומגיעים בשלל צבעים: מאדום וירוק ועד שמפניה ושמנת. אז באיזה בר מים אתם בוחרים?  

רוצה את בר המים אצלך בבית? צריך רק להשאיר פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

*אופס, שכחת להכניס את השם שלך
*אופס, שכחת להכניס את הטלפון שלך הזנת טלפון לא תקין
*אופס, שכחת להכניס את האימייל שלך הזנת מייל לא תקין
תודה על פנייתך נציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם
חלה תקלה בשליחת הטופס. אנא נס/י שוב במועד מאוחר יותר.