כללי

מאת:

צוות הבלוג

תאריך:

5/6/16

הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר

בואו של הקיץ מסמן את סופם של התירוצים. הגיע הזמן להכניס את אימוני הכושר לשגרת היום- יום. אז איך עושים את זה?

כולנו רוצים להתאמן באופן קבוע, להתחטב, ולהגיע למצב בו אנו עולים מספר קומות בלי הצורך לעצור ולהתנשף. הדובדבן בקצפת הדיאטתית - שמירה על הכושר מאפשרת לנו להיראות טוב יותר ולהרגיש טוב יותר עם עצמנו. מחקרים רבים מראים שאנשים שעושים כושר באופן סדיר, משדרים ביטחון ומצליחים בחיים יותר מאנשים שלא עושים כושר כלל. אנחנו יודעים שאתם ווינרים- ולכן אנחנו מביאים לכם את הדחיפה הקטנה הזו!  
  1. שעות שינה - להתחיל את היום נכון
במצב בו אנו לא ישנים מספיק, הגוף מתעורר עייף ומותש. הוא עייף לדרישות היום-יום (עבודה, משפחה, סידורים) ובמיוחד עייף לאימון כושר המצריך אנרגיה רבה. חוסר שעות שינה גורם לעצבנות, קוצר רוח, עייפות תמידית ולחץ דם נמוך- כל מה שיכול להוריד לנו את החשק מאימון. הפתרון פשוט: אדם בוגר צריך בממוצע 7 שעות שינה. תכניסו את עצמכם לשגרת חיים בה אתם הולכים לישון מוקדם ומעניקים לגוף את שעות השינה להם הוא זקוק.    
  1. שינוי חשיבה- הכל מתחיל בראש
אנשים לרוב מתעצלים להתחיל כושר בגלל שהם "לא בכושר". חברים, מדובר על ביצה ותרנגולת. הכושר מגיע עם שינוי הגישה בראש. לא צריך לראות באימון מטלה או משימה, תראו בזה זמן פנוי שלכם עם עצמכם. אתם מוצאים את הזמן הזה לחברים או משפחה, אז למה לא לעצמנו? חצי שעה של מוזיקה או מחשבות לניקוי הראש תוך כדי הליכה או ריצה היא זמן איכותי ועדיף יותר מרביצה על הספה עם חטיף.    
  1. תזונה בריאה- הדלק של גוף בריא
כדי שניכנס לכושר, הגוף חייב דלק. אי אפשר לדרוש מהגוף שלנו ללכת לעבודה, להתאמץ, לטפל במשפחה, לצאת לסידורים ועוד לעשות כושר בלי שנאכל בצורה מסודרת. ג'אנק פוד טעים לרובנו, אבל מתיש את הגוף, שעסוק בעיכול ולא באמת אוגר אנרגיה כדי שיהיה לכם כוח להתאמן בערב או בבוקר. עליכם להקפיד על ארוחות סדורות במהלך היום. הכניסו לתפריט שלכם ירקות והחליפו את הנשנוש השוקולדי בפרי קר ומתקתק ותרגישו מהר מאוד איך הגוף שלכם יודה לכם ויעזור לכם באימונים.    
  1. קשה בקרב - קל במלחמה
אנשים שחוזרים להתאמן אחרי המון זמן, מתאכזבים לגלות שלשינוי לוקח זמן. הגוף שלנו הוא שריר עם זיכרון מדהים. הוא זוכר לכם הכל, החל מהרביצות ועד נשנושי הלילה אז יקח לו זמן להתרגל לזה שאתם נכנסים לשגרה חדשה. תהיו סבלניים איתו, הוא יחזיר לכם בגדול על הסבלנות הזו. לא חייבים להתחיל עם ריצה של שעתיים כל יום בשבוע, אפשר להתחיל עם ריצה של 25 דקות שלוש פעמים בשבוע ולאט לאט להעלות הילוך.      
  1. הכניסו את האימון ללוח זמנים שלכם
הכי קל לומר "אין לי מתי", "לא יודע אם אספיק", "יש לי עומס השבוע!" ועוד אינסוף תירוצים מקוריים שכולם מתמחים בהם כשזה מגיע לרגע האמת. הקציבו לעצמכם זמן קבוע בשבוע שימנע מכם תירוצים. נניח, אם אתם אנשים של בוקר – הקצו לעצמכם חצי שעה לפני היציאה לעבודה שבה אתם יוצאים להליכה או ריצה. המקלחת שאחרי גם תרענן אתכם לקראת היום הצפוי לכם וגם תרגישו חיוניים הרבה יותר.      
  1. מים מים בששון - 8 כוסות ביום לפחות!
בשגרת היום – יום אנחנו שוכחים לעשות את הברור מאליו, לשתות מים. במזג האוויר הלוהט של ישראל, שתיית מים היא לא רק כלי חיוני לצינון הגוף אלא גם מסייעת לפעולת חילוף חומרים ומסייעת בניקוי הגוף מרעלים. הקפידו לשתות מים גם לפני האימון וגם אחרי האימון על מנת שתחזירו לעצמכם את הנוזלים שאיבדתם. עוד טיפ? אם אתם רעבים בין הארוחות, שתו שתי כוסות מים. זה ירגיע את הרעב וימנע מכם לנשנש משהו קצת פחות בריא.    
  1. בחרו אימון שישמח אתכם
אנשים שעושים דברים שמשמחים אותם - עושים אותם טוב. ריצה, שחיה או זומבה וריקוד על עמוד,  כל אחד וסוג הספורט שהוא אוהב. באופן זה, תמצאו עצמכם מחכים לאימון ואפילו מתרגשים לקראתו. הגוף יהנה והנפש תהנה גם כן. האימון יהפוך לאירוע כיפי בשגרת החיים שלכם במקום "מטלה" שצריך לעשות. אז שימו אוזניות עם מוזיקה שעושה לכם שמח ומזיזה את הגוף וקדימה לעבודה.    

רוצה את בר המים אצלך בבית? צריך רק להשאיר פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

*אופס, שכחת להכניס את השם שלך
*אופס, שכחת להכניס את הטלפון שלך הזנת טלפון לא תקין
*אופס, שכחת להכניס את האימייל שלך הזנת מייל לא תקין
תודה על פנייתך נציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם
חלה תקלה בשליחת הטופס. אנא נס/י שוב במועד מאוחר יותר.