Water Blog | בלוג המים של תמי 4 - שטראוס מים - 10 החלטות בריאות לשנה החדשה

בריאות

מאת:

צוות הבלוג

תאריך:

15/9/16

10 החלטות בריאות לשנה החדשה

השנה העברית החדשה בפתח וזו הזדמנות מצויינת לקבל החלטות חדשות שיהפכו את החיים שלנו להרבה יותר בריאים ונינוחים. אלו הם עשרת ההחלטות הבריאות שכדאי לכם לאמץ בשנה החדשה

1. לצעוד במשך חצי שעה בכל יום

כדי להתחיל לעשות פעילות ספורטיבית לא צריך להרשם לחדר כושר או לקנות ציוד מיוחד. הפעילות הספורטיבית הבריאה ביותר לגוף היא הליכה, ואפשר לעשות אותה בכל זמן, בכל מקום ובחינם.   pic_for_blog-9  

2. לאכול ארוחת בוקר בכל יום

הקפידו לאכול ארוחת בוקר כל יום משום שהיא הארוחה החשובה ביותר ביום. ארוחת הבוקר מספקת לגוף את האנרגיה הדרושה לאחר צום הלילה, היא עוזרת לזירוז החומרים הטבעי של הגוף והיא מעלה את מצב הרוח.   pic_for_blog-17  

3. להתנתק ממכשירים טכנולוגים לכמה שעות ביום

פנו זמן לעצמכם ושימו בצד את כל המכשירים הטכנולוגים שמקשים עליכם להרגע. מחקרים מראים ששימוש מוגזם במכשירים טכנולוגים עלול להוביל ללחץ, דכאון והפרעות בשינה הסדירה.   pic_for_blog-11    

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>

 

4. לישון יותר

נסו לישון לפחות 7-8 שעות בלילה. מחקרים מראים כי שינה סדירה מפחיתה את הסיכוי לסבול ממחלות לב ומסכרת ואף עוזרת לגוף להתמודד עם מחלות כמו צינון ושפעת.   pic_for_blog-10  

5. לשתות יותר מים-

כולם כבר מכירים בחשיבות העצומה של שתיית מים לשמירה על אורח חיים בריא, אבל רובנו נוטים לשכוח לשתות מספיק במהלך היום. כתוצאה מכך אנו חווים כל מיני סימפטומים של התייבשות כרונית כמו עייפות, כאבי ראש, קושי לרדת במשקל ועוד. שתייה מרובה של מים תעשה פלאים לעור הפנים שלכם, תעזור לכם להפטר מקילוגרמים מיותרים ותהפוך אתכם להרבה יותר ערניים. הדרך הקלה ביותר לדבוק בהרגל הזה היא לפתוח את הבוקר בשתייה של כוס גדולה של מים עם לימון ולסיים בקבוק ספורט מלא במים צוננים כל שעתיים לפחות.   2r6a3431  

6. לאכול יותר פירות וירקות

הוסיפו לתפריט היומי שלכם יותר נשנושים בריאים דלים בקלוריות ועשירים בסיבים תזונתיים. אלו יעזרו לכם לשמור בקלות על משקל בריא יותר ויתרמו מאוד למראה עור בריא וחיוני.   pic_for_blog-12  

7. לצחוק יותר

במרוץ החיים הקדחתני אנחנו לפעמים שוכחים את חשיבות החיוך והצחוק ואת התרומה שלהם לחיים בריאים שלנו ושל הסובבים אותנו. הגיע הזמן לאמץ באופן מודע יותר את הצחוק שמשמש כנוגד הדכאון הטבעי של הגוף.   pic_for_blog-13  

8. להפרד מהרגלים רעים

כולנו חוטאים בהרגלים רעים כאלה או אחרים : עישון, שתיית משקאות ממותקים, מחשבות שליליות והרשימה עוד ארוכה. ידוע שמהרגלים רעים קשה להפטר, לכן נסו להפרד השנה בהדרגה לפחות מהרגל אחד שהופך את החיים שלכם לפחות טובים.   pic_for_blog-15  

9. להפחית בכמות הסוכר

הדרך הטובה ביותר לצמצום כמויות הסוכר הנכנס לגוף היא ויתור על משקאות ממותקים והחלפתם במים או בסודה. אם קשה לכם לוותר לחלוטין על טעם מתקתק בשתייה שלכם נסו להכין חליטה של תה קר או הוסיפו חתיכות פרי טריות לכוס המים שלכם.   2r6a3397  

10. תפסיקו לאכול שאריות

בין אם מדובר בשאריות שהקטנטנים השאירו בצלחת ובין אם מדובר על שאריות מארוחת הצהריים שלך - מקומם של אלה בפח הזבל ולא בגוף שלך.   אכילת של שאריות היא אכילה סתמית ולא מודעת בעלת ערך קלורי מצטבר גבוה, שמביאה בסופו של דבר לעלייה במשקל.   pic_for_blog-14    

רוצה את בר המים אצלך בבית? צריך רק להשאיר פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

*אופס, שכחת להכניס את השם שלך
*אופס, שכחת להכניס את הטלפון שלך הזנת טלפון לא תקין
*אופס, שכחת להכניס את האימייל שלך הזנת מייל לא תקין
תודה על פנייתך נציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם
חלה תקלה בשליחת הטופס. אנא נס/י שוב במועד מאוחר יותר.