blog-big-main-shutterstock_316587260

למה חשוב שהילדים שלכם ישתו יותר מים?

מים מהווים בין 60%-70% ממשקל גופם של ילדים. קראתם נכון, רוב משקל הילד מורכב ממים! נתון זה הוא אחת ההוכחות לחשיבותם המכרעת של המים לבריאותם. אז מה בעצם תפקיד המים בגוף וכמה צריך לשתות?

 

לא נחדש לכם כשנספר שמים הם אחד האלמנטים החשובים עבור הגוף שלנו. אבל האם אתם יודעים בדיוק עד כמה הם חשובים? להלן התשובות:

  1. המים מאפשרים פעולות מטבוליות שונות בגוף.
  2. מסלקים מהגוף פסולת ורעלים.
  3. חיוניים לתפקוד הלב וכלי הדם.
  4. תורמים לוויסות טמפרטורת הגוף.
  5. מקנים לחות באברי הגוף השונים (למשל עיניים) ועוד.
  6. נמצא קשר בין עייפות, הפרעות קשב וריכוז, כאבי ראש, עצבנות ועוד ובין חוסר שתייה בילדים. שתיית מים בכמות המומלצת תעזור לילדכם לשמור על ריכוז גבוה ויכולת למידה מוגברת.

 

pic_for_blog-2r6a3703

גם אתם רוצים שכל המשפחה תשתה יותר מים? לחצו כאן וקבלו הצעה משתלמת!

 

בנוסף לכך, מדי יום ילדים זקוקים למים על מנת לאפשר את קיום כל תהליכי הגוף, וגם כדי להחזיר את מה שמופרש מהגוף באמצעות הזיעה, הנשימה, מערכת השתן ומערכת העיכול. הם חייבים להחזיר את אותה כמות הנוזלים מדי יום, אחרת נוצר מחסור שעלול להוביל להתייבשות. פה אנחנו, ההורים, נכנסים לתמונה עם התפקיד החשוב והוא לוודא שהילדים שלנו שותים מספיק מים! איך? בעזרת המדריך הקצר שהכנו עבורכם:

  1. נספק לילדים מקור מים זמין ונוח לשימוש.
  2. נעקוב אחר התדירות בה הילד ניגש לשתות מים.
  3. נבדוק את מפלס המים בבקבוק השתייה שלקח לבית הספר.
  4. נשים לב לתפקוד הילד, לערנות, לקשב וריכוז. נאתר סימני עצבנות וחוסר סבלנות.
  5. נבחן האם עור פניו יבש ומגורה, האם שפתיו יבשות ומתקלפות, האם לחייו אדומות מהרגיל, נבדוק אם יש לו עצירות, נסתכל מידי פעם על צבע השתן ונבדוק אם נודף ממנו ריח חריף.

 

pic_for_blog-2r6a3551_28145014443_o

 

אז איך נדע מה היא כמות המים המומלצת לילד שלנו? לשאלה זו אין תשובה אחת. כמות השתייה המומלצת לילדים מורכבת ממספר גורמים כמו גיל, מין, מזג אוויר, דרגת הפעילות הגופנית שלהם, מצב בריאותי, סוג הביגוד שלובשים ועוד.

על מנת בכל זאת לתת כיוון לכמות השתייה היומית, מומלץ לאמץ את המלצות השתייה שנקבעו ע"י IOM – המכון לרפואה בארה”ב. המלצותיו מבוססות על ממוצע צריכת מים כפי שהוכח במחקרי סקר בקרב ילדים בגילאים שונים. ההמלצות מהוות בסיס התחלתי, אולם כאמור יש להתחשב בגורמים לעיל.

 

pic_for_blog-tavla_blog

 

ויש לנו חדשות טובות: לפי מחקר שערכנו בשיתוף עם צרכני שטראוס מים, מעל 80% מההורים הישראלים מקפידים שילדיהם ישתו כמות מינימלית של מים ביום ו-98% מהמבוגרים חושבים ויודעים כי שתייה מרובה של מים חשובה לבריאות. בנוסף, נמצא כי משפחות מעידות שמאז שיש להן את בר המים תמי4 בבית מכל המשפחה והילדים בפרט שותים יותר מים.

 

pic_for_blog-shutterstock_329935961

 

אז עכשיו שאתם יודעים איך עושים את זה, כמה מומלץ לילד לשתות ביום ורואים כי הרוב כבר מבין את חשיבות שתיית המים – הגיע הזמן ליישם!

 

גם אתם רוצים שכל המשפחה תשתה יותר מים? לחצו כאן וקבלו הצעה משתלמת!

רוצים את בר המים תמי4 אצלכם בבית? השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

רוצים את בר המים תמי4 אצלכם בבית?
השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.